Beenmode.be https://www.kiyoh.nl/beenmode_nl/ https://www.facebook.com/Beenmode/ https://www.twitter.com/Beenmode/
  Tweede generatie familiebedrijf
Klantenservice  -  Vragen? Bel ons op +31 85 902 8001

Veel gestelde vragen: over beenmode online kopen

Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig aan Beenmode gesteld worden. Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected].

Factuur

Waar vind ik mijn factuur?

De factuur kun je altijd terugvinden in "Mijn account" onder "Bekijk laatste bestellingen". Daarna kies je voor "download factuur". Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.

Kan ik de factuur aanpassen?

Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen. 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn alle prijzen inclusief BTW.

  • De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.
Twee kleine rekensommen voor de BTW:
  • het bedrag exclusief BTW rekent u uit door de verkoopprijs te delen door 1,21.
  • de berekening van het BTW bedrag is als volgt. Onze verkoopprijs inclusief 21% BTW moet worden vermenigvuldigd met 17,35%. Een voorbeeld berekening hiervan is: een product kost €121, hier zit €21 BTW in verwerkt. Dit wil zeggen dat de verkoopprijs inclusief BTW * ((100/121)=82,65%)-100% is en uitkomt op een werkelijke prijs van €121*(100/121)= €100.

Bestelling

Hoelang duurt het voordat de bestelling wordt verstuurd?

Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. Samen met PostNL streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u direct een mail met daarin een bevestiging van uw bestelling. Wij gaan vervolgens aan de slag om uw bestelling keurig in te pakken en te versturen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. 
Samen met PostNL streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen in België.
De levertijd van bestellingen naar alle andere landen is afhankelijk van het land van bestemming en dus variabel.

Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. 


Nalevering
We doen ons best uw bestelling in één pakket te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan gesplitst in twee (of meer) leveringen.

Als een artikel niet op voorraad is en nageleverd wordt, kunt u dat zien in uw winkelmandje en in de mail die u ontvangt als u de bestelling geplaatst heeft. Het artikel dat nageleverd wordt, staat in de kleur oranje vermeld.

Wanneer het artikel bij ons binnen is, sturen wij u het artikel meteen toe. U ontvangt hiervan een mail. Ook kunt u de status van uw (na)bestelling bekijken in ‘Mijn account’. Uiteraard betaalt u geen extra verzendkosten voor het artikel dat nageleverd wordt.


Heeft u een vraag, neem dan contact met ons op via de mail [email protected] of bel +31 (0)85 902 8001. Wij helpen u graag verder!

Kan ik mijn bestelling volgen?

De status van uw bestelling kunt u terug vinden in uw account. Hiervoor dient u eerst in te loggen op uw account.
 
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u na de betaling direct een bevestiging van uw bestelling per mail. In uw account verandert de status van uw bestelling naar ‘IN BEHANDELING’.
 
Nadat de bestelling door ons magazijn is verwerkt, ontvangt u per mail een verzendbevestiging met een track and trace code. In uw account verandert de status van uw bestelling naar ‘VERZONDEN’.
 
 Zodra de bestelling is verzonden, kunt u de factuur downloaden. 
 
Betekenis van de status in uw account
  • BETALING: uw bestelling is geplaatst. De betaling is nog niet door ons ontvangen.
  • IN BEHANDELING: uw bestelling is geplaatst en betaald. De bestelling is nog niet verzonden.
  • VERZONDEN: uw bestelling is geplaatst, betaald en verzonden.

PostNL track and trace
Op de website van onze verzendpartner PostNL kunt u met de track and trace code uw pakket volgen. Voor buitenlandse zendingen kunt u het pakket volgen via PostNL International Parcel Tracking.

Ontvang ik na het plaatsen van een bestelling een bevestiging?

Wanneer uw bestelling is afgerond, ontvangt u van ons via e-mail een bevestiging van de zojuist geplaatste bestelling. Mocht er onverhoopt iets fout zijn gegaan tijdens het bestelproces kunt u altijd contact opnemen met ons op via e-mail [email protected] of telefonisch op +31 (0)85 902 8001. 

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 39,00 naar Nederland en België. 
Bij bestellingen onder de € 39,00  rekenen we € 3,90 verzendkosten.

Algemeen

Hoe maak ik een account aan?

Bovenaan de pagina ziet u het kopje 'Account'. Hier klikt u op. Vervolgens klikt u bij 'Ik ben nog geen klant' op 'Nu registreren'. Vul uw gegevens in, klik op ' Registreren' en voilà, uw account is aangemaakt!

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via ons e-mailadres: [email protected]. Wilt u liever één van onze medewerkers spreken, dan kunt u ons bellen op +31 (0)85 902 8001. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Ons enthousiaste team helpt u graag verder!

Hoe kan ik het beste een artikel zoeken in de webshop?

U kunt een artikel zoeken via de zoekbalk bovenaan de website. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons gehele assortiment. Vervolgens zullen er een aantal artikelen getoond worden die aan uw zoekterm voldoen.

Ook kunt u zoeken via de verfijnde zoekfunctie welke zich links bovenaan de website bevindt. Door de splitsing in categorieën vindt u eenvoudig en snel het artikel waar u naar op zoek bent. 
Dit geldt voor alle categorieën (dames, heren en kinderen). Vervolgens komt u op de desbetreffende pagina uit, waar u gericht kunt zoeken naar het artikel.

Mocht u het artikel niet kunnen vinden, mail dan gerust naar info@beenmode.nl of bel ons even op het nummer +31 (0)85 902 8001. Wij helpen u graag!

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 39 in België. 
Bij bestellingen onder de € 39 rekenen we € 3,90 verzendkosten.

Waar kan ik zien welke maat ik nodig heb?

Bij alle artikelen, waar nodig, hebben wij een maatlabel toegevoegd. Met behulp van deze maattabel kunt u bepalen welke maat u nodig heeft.
De maattabel vindt u op de pagina van het artikel. Aan de rechterkant ziet u het grijze vlak van de winkelmand. Hier kunt u de kleur, maat en het aantal selecteren. Onder het witte kader waarin u de maat kunt selecteren, ziet u de link naar de maattabel.
Per merk, maar ook per artikel vindt u de juiste maattabel. Wanneer een artikel in schoenmaten wordt aangegeven, vindt u uiteraard geen maatlabel.
 
Wij helpen u graag verder met vragen over uw maat. U kunt voor persoonlijk advies altijd bellen naar +31 (0)85 902 8001. Van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur staan wij voor u klaar!

Kan ik bestellen als gast of moet ik een account aanmaken?

Om een bestelling te plaatsen, hoeft u niet per se een account aan te maken. U kunt direct zoeken naar het artikel en deze in uw winkelmand plaatsen. U vervolgt uw bestelling door onderaan bij Stap 1 de optie 'Bestellen zonder een account aan te maken' te kiezen. 

Is er sprake van een minimale bestelwaarde?

Wij hanteren geen minimale bestelgrootte. Of u nu een waszakje of een luxe legging bestelt, u bent bij ons altijd welkom!

Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 39 in België.
Bij bestellingen onder de € 39 rekenen we € 3,90 verzendkosten.

 

Welke garantie is van toepassing?

Bij Beenmode.be is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat we verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product en dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Als een product niet goed is, dan zullen wij zorgen voor herstel of vervanging. Indien er geen oplossing is zal het aankoopbedrag gerestitueerd worden.

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat u ervan verwacht? Dit gaan we samen met u in orde maken.


Ruilen en retourneren is eenvoudig
U kunt de volgende stappen doorlopen om een artikel te ruilen of te retourneren:
  • Vul het retourformulier in en stuur het aan ons retour.
    Heeft u geen printer tot uw beschikking? Geen probleem. Schrijf op een briefje uw naam, factuurnummer en wens (ruilen of retourneren) en voeg dit bij het artikel in de doos of envelop.
  • Knip het strookje met het retouradres van het retourformulier en plak het op de verpakking.
  • Stuur uw retourzending voldoende gefrankeerd naar:
    Beenmode.be
    Driehoeven 16
    5076 BB  Haaren
    Wanneer het gaat om een pakket, bewaar dan het verzendbewijs om uw zending te kunnen volgen.
  • Zodra wij uw zending ontvangen en gecontroleerd hebben, ontvangt u een mail.
  • Als u voldoet aan alle ruil- en retourvoorwaarden (deze vindt u hier), ontvangt u het nieuwe artikel binnen twee werkdagen. Hiervoor betaalt u geen verzendkosten.
    Wilt u het artikel retourneren en uw geld terug? Geen probleem, wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug op uw rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.

Binnen welke termijn kan ik mijn artikelen retourneren?

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over de artikelen in onze webwinkel. Voldoet uw aankoop toch niet aan uw verwachting en wilt u deze ruilen of retourneren?
Dat is uiteraard geen probleem. U heeft na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. Let wel op dat uw retourzending aan onze ruil- en retourvoorwaarden voldoet. 

 
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de pagina's 'Ruil- en retourvoorwaarden'.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik een artikel retourneer?

Wanneer u aan alle retourvoorwaarden voldoet en u kunt aantonen dat de retourzending binnen 14 dagen na herroeping aan ons is teruggestuurd, heeft u recht om het aankoopbedrag terug te ontvangen. Niets is zo vervelend om lang te moeten wachten. Daarom storten wij uw aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping van uw retourzending terug op uw bank-, PayPal of creditcardrekening. Wij mogen wel wachten met terugbetalen totdat wij de goederen terug hebben ontvangen of u heeft aangetoond de goederen te hebben teruggezonden.
 
Het bedrag krijgt u teruggestort op de rekening die u heeft gebruikt om de betaling te voldoen, tenzij u ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Hier zullen nooit extra kosten voor u aan zijn verbonden.

Heeft u verzendkosten betaald voor de heenzending? Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we niet alleen het aankoopbedrag, maar ook de door u betaalde verzendkosten terug. 

Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.