De factuur kun je altijd terugvinden in "Mijn account" onder "Bekijk laatste bestellingen". Daarna kies je voor "download factuur". Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.
Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.
Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn alle prijzen inclusief BTW.
Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. Samen met PostNL streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u direct een mail met daarin een bevestiging van uw bestelling. Wij gaan vervolgens aan de slag om uw bestelling keurig in te pakken en te versturen.
Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Samen met PostNL streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen in België.
De levertijd van bestellingen naar alle andere landen is afhankelijk van het land van bestemming en dus variabel.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Heeft u een vraag, neem dan contact met ons op via de mail [email protected] of bel +31 (0)85 902 8001. Wij helpen u graag verder!
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 39,00 naar Nederland en België.
Bij bestellingen onder de € 39,00 rekenen we € 3,90 verzendkosten.
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 39 in België.
Bij bestellingen onder de € 39 rekenen we € 3,90 verzendkosten.
Wij hanteren geen minimale bestelgrootte. Of u nu een waszakje of een luxe legging bestelt, u bent bij ons altijd welkom!
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 39 in België.
Bij bestellingen onder de € 39 rekenen we € 3,90 verzendkosten.
Bij Beenmode.be is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat we verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product en dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Als een product niet goed is, dan zullen wij zorgen voor herstel of vervanging. Indien er geen oplossing is zal het aankoopbedrag gerestitueerd worden.
Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat u ervan verwacht? Dit gaan we samen met u in orde maken.
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over de artikelen in onze webwinkel. Voldoet uw aankoop toch niet aan uw verwachting en wilt u deze ruilen of retourneren?
Dat is uiteraard geen probleem. U heeft na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. Let wel op dat uw retourzending aan onze ruil- en retourvoorwaarden voldoet.